Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bakkerij Elaviv. Meer weten? Ontdek meer
Vaishnavi
20 jun 2026 om 19:52
Ik had extra kaas genomen €2,00 extra betaald. Eindstand helemaal geen kaas te bekennen op de durums. Nog geprobeerd te bellen, maar geen gehoor terug gekregen
Hizir
10 jun 2026 om 21:03
Heel lekker en die kip is heel fresh
Imad
5 jun 2026 om 13:53
Patat was helemaal sompig van de olie die er onder dreef… nog nooit zoiets mee gemaakt bij een kapsalon.
Péter
3 jun 2026 om 18:38
pizza erg lekker
M
1 jun 2026 om 21:37
lekker
Steffi
30 mei 2026 om 17:52
Prima doner pizza, cheesecake nog iets bevroren maar geen probleem, gewoon even laten liggen en was goed te eten daarna
Lindsey
27 mei 2026 om 18:56
Bijna 2 uur moeten wachten. De aardappelschijfjes opnieuw opgebakken en een knoflooksaus te weinig. Niet voor herhaling vatbaar.
Ricardo
25 mei 2026 om 22:10
Voor mij geweldig aanrader